piątek, 20 kwietnia 2012

Rozdział 18

Antonia ...
Właśnie siedziałam w autobusie wiozącym nas do hotelu. Mecz z Kubą wygraliśmy za trzy punkty. Tą jakże orginalną maskotkę otrzymał Zbyszek, która jak to powiedział w ramach pocieszenia wędruje w moje ręcę.
- Ale ona jest taka piękna ! - usłyszałam jaranie się Kubiaka. Wszystko było by dobrze ale on jarał się z Igłą jakąś tenisistką .
- A wam co? - odwróciłam się do nich
- Eee nic - Odpowiedzieli i schowali gazetę .
- Igła przede mną masz tajemnice?- zapytałam z wyrzutem
- No wybacz moje kochanie złote - Wtulił się we mnie - Deklu wywalaj gazete ! - Zawył do Michała
- Dobra nie to nie!- jęknęłam- teraz to już w ogóle mam focha
- No i co idioci zrobiliście ? - Warknął Zbyszek - Ale fajna maskotka nie - Uśmiechnął się do mnie.
- Maskotka cudowna.- uśmiechnęłam się do niego
- Dlatego weź ją - Oznajmił - Będziesz miała jakąś pamiątkę
- Jesteś kochany!- przytuliłam go
- Oooo ! - Zawołali chłopacy a Igła zrobił zbliżenie - GORZKO GORZKO ! - Zaczeli się wydzierać .
- Debile cicho ! - Krzyknął Zbyszek i się odsunął.
- Mnie Zbyszek nie kręci- zaśmiałam się
- A mnie tak bo te jego oczy są hipnotajzin - Wypalił Zatorski na co każdy zaczął się śmiać.
- Tego się niespodziewałam!
- Ja też nie ! - Krzyknął Zbyszek - Boże dlatego się na mnie gapisz !
- Przecież żartuje!- przewrócił oczami Zator
- Nie zbliżaj się do mnie ! To wiesz Paweł nie coś że z tobą jest nie tak to raczej ze mną jest nie tak bo wolę dziewczyny - Powiedział a Igła zrobił najazd na głupią minę Pawła
- Dobra ja też wolę dziewczyny- zaśmiał się Zator
- A ja tą laskę - Powiedział Kubiak do gazety.
- Tenisistka..- westchnął Michał
- Michał właśnie wzdycha do pięknej pani.
- Pamiętaj,że Laura to będzie oglądać.
- Laura nie oglądaj tego! Ja tego nie powiedziałem!
- Ale się wkopałeś - Powiedział Kurek kręcąc głową
- Oj współczuje ci Michał.- zaśmiałam się
- Ale moja Laura jest o wiele ładniejsza - Powiedział Michał cały czerwony.
- I teraz fanki będą płakać bo masz dziewczynę Laurę no pogratulować Kubiak - Powiedział Zagumny
- Wkopałeś się młody.- zaśmiał się Winiar
- No chyba, że ja pierwszy jej powiem - Wyszczerzył się Michał .
- To tu przybiegnie i Cię zabije ! - Powiedział Jarosz
- Do zakończenia pucharu dobiegnie,kurwa! - zaśmiał się Igła
- Dobra wysiadamy i do pokoi! Chyba,ze ktoregoś coś boli to do Antosi- krzyknął Andrea
- A na bolące serce pomożesz?- zaśmiał się Igła wskazując na Michała
- Się zobaczy
- Go dupa będzie boleć albo coś innego jak mu przywali Laura - Zaśmiał się Czarnowski
- Dobra to jak już coś cię rozboli to wbijaj- powiedziałam wchodząc do pokoju
- Moja dupa ! - Zawył po chwili Czarnowski .
- Dup nie masuje!- krzyknęłam wchodząc pod prysznic.
Laura ...
Wygraliśmy ! Cieszyłam się jak głupia, pierwsze spotkanie wygrane czekam na kolejne. Siedziałam na kanapie, Martyna spała żyć nie umierać. Nagle rozdzwonił się mój telefon.
- Cześć Miśku - Powiedziałam odbierając .
- Pierwszy cel do nagrody wykonany pani kapitan- powiedział,a ja wyczułam,ze się uśmiecha
- Weź zdobądź nagrodę indywidualną bo ta maskotka jest taka słodka - Uśmiechnęłam się.
- Antosia już ją dostała.- zaśmiał się
- To ja też chcę - Powiedziałam i się przeciągnęłam.
- Się zobaczy..- mruknął
- A ty co masz taki humor ? I co tam chłopacy krzyczą z moim imieniem ?
- Czy wzdychanie do innej dziewczyny to według ciebie zdrada?
- Co ty zrobiłeś ? - Natychmiast się wyprostowałam.
- Nie nic tylko pytam bo założyłem się z chłopakami.
- Mam nadzieję, że mówisz prawdę - Powiedziałam
- Przecież ja nigdy nie kłamie. To jaka jest twoja odpowiedz.
- Czekaj ... O dostałam od kogoś maila wyznanie Kubiaka - Przeczytałam
- NIE OGLĄDAJ TEGO! BŁAGAM! IGŁA PIZDO NIE ŻYJESZ!!- wrzasnął
- Co ty tam robisz ? - Powiedziałam a ręce zaczęły mi się trząść .
- Czytam gazetę?- zapytał
- I zgaduje że wzdychasz do jakiejś laski a Igła to nagrywa - Powiedziałam. No zaraz będę ryczeć tylko dlaczego ?
- Przecież to tylko żarty- zaśmiał się sztucznie
- Pięknie Michał - Powiedziałam to oglądając
- Oj bo Igła to debil.- mruknął
- Nie Igła - Powiedziałam - Dobra nie ważne - Dodałam i wyłączyłam laptopa
- Właśnie Igła zakończyłeś mój związek..
- Twój związek jeszcze jest - Powiedziałam cicho - No ale tenisistka ładna - Wymusiłam uśmiech .
- E tam w porównaniu do ciebie to pasztet!
- yhym tsa - Mruknęłam - Powiedz szczerze laska ładna no to Ci się podoba
- W końcu jestem facetem,tak?
- A ja jestem kobietą dlatego zaraz będę do kogoś wzdychać o Łukasz zaraz przyjdzie
- A to sobie wzdychaj!- powiedział obużony- ja muszę juz iść.
- Zgoda a ty wzdychaj sobie do tej tapeciary ! - Warknęłam i chciałam się rozłączyć ale jakoś nie mogłam.
- No to dobra.. Muszę mykac moja kochana.
- Cześć - Mruknęłam i się rozłączyłam. Chciało mi się płakać no ale dlaczego ? Przecież to było z uśmiechem oj nie dobrze ze mną. Siedziałam skulona a z moich oczu lały się łzy kiedy podbiegła do mnie Martynka.
- Ten bydlak cię zdradził?
- W sumie to w jakiś sposób tak - Powiedziałam . Jestem żałosna żalę się dziecku.
- Ciociu faceci nie są warci łez!
- Akurat Michał jest ! - Zawyłam i wtuliłam się w nią.
- Ciociu, a mi też się taki jeden siatkarz podoba- zarumieniła się
- Serio ? - Zapytałam i wytarłam łzy - To który to szczęściarz ?
- No właśnie zapomniałam jak on ma- podrapała się po głowie
- No to opisz mi jego wygląd - Powiedziałam i pociągnęłam nosem.
- Ma takie piękne, brązowe włosy i cudowne oczy.
- Dobra a skąd go znasz ? Był tutaj ?
- Nie tutaj go nie było.
- To gdzie go widziałaś ?
- W telewizji..
- A w jakiej drużynie ?
- Coś chyba na S.. SRA? SPA?
- Skra ? - Podpowiedziałam.
- TAK!- krzyknęła mi do ucha
- Dobra to tutaj masz zawodników skry i pokaż mi który to - Dałam jej mojego laptopa.
- O ten!!- krzyknęła i wskazała zdjęcie
- On ?! - Zapytałam patrząc się na siatkarza .
- No ładny jest.. A jak się nazywa?
- Aleksandar Atanasijević - Przeczytałam - Nawet ładny
- Ładne ma oczy- rozmarzyła się
- Misiek ma niebieskie - Powiedziałam do siebie.
- Też ma ładne.
- I ma taki słodki uśmiech i uwielbiam jak się denerwuje i jak próbuje czytać bez okularów - Powiedziałam z wielkim bananem na twarzy.
- Ciociu ty go kochasz- zaśmiala się
- Bo wiesz w sumie Michała znam krótko ale jak tylko go po raz pierwszy zobaczyłam to wiedziałam, że to jest ten wyjątkowy - Uśmiech nie schodził mi z twarzy
- Ja odczuwam to samo..
- Twój też próbuje czytać i wmawia Ci, że nie potrzebuje okularów ? - Zaczęłam się śmiać.
- Ciociu!
- Przepraszam mała- Przytuliłam ją - Wiesz że za 14 dni wraca Michał ? - Rozmarzyłam się
- A poznasz mnie z Alkiem?- zrobiła takie słodkie oczka.
- Jak wróci Misiek to go namówimy
- Kocham cię! - wtuliła się we mnie.
___________
A więc iż gdyż Anka nawaliła ! bu ha ha ! no normalnie śmieję się jak idiotka i zacieszam , że pierwszy raz to nie ja zawaliłam ! ; d . No wiem mogłam sama dodać ale proszę was do mnie to zadanie należy w ostateczności takiej jak teraz ; p . Dziękujemy za komentarze ! . Motywujecie nas dzięki temu do dalszego pisania ; ) . To chyba tyle ; p . O meczach się wypowiadać nie będę -,- . A zwłaszcza o meczu Resovia - Skra bo to sensu nie ma ; p . To tyle ode mnie Anka na pewno zaraz coś dorzuci ; P . Pozdrowienia WREDOTA ewentualnie MikaxD . 
~*~
Cześć dziewczyny. Wiem, obiecałam że dodam i tego nie zrobiłam, ale jest taki problem, że zapomniałam hasła do e-mailu, gdzie mam wszystkie rozdziały , no i tak jakoś wyszło :) Pewnie zadajecie sobie pytanie, czemu Emilka nie dodała ?! Bo cały czas się mijałyśmy i nie mogłam jakoś jej o tym poinformować :) Także przepraszam i obiecuję poprawę :) Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. nareszcie!!super rozdział czekam na kolejne ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no Michał sobie grabi :) rozdział jak zawszę świetny i śmieszny :) pozdrawiam i czekam na next :) Ines.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te rozdziały:) !!!!! No no Michu nie ładnie tak się oglądać za jakimiś tenisistkami. Pff, żeby bylo za czym. Lepiej niech on się zajmię swoją dziewczyną a nie tenisistką. ;p
    A Zbyszek jaki miły swoją maskotkę oddał. Może by go tak polubić? Nie to zły pomysł ;p Ja tak nie potrafię:D
    dowajcie mi coś szybko nowego.:) POZDRAWIAM ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie rozumiem dlaczego się popłakała , przecież on tylko oglądał zdjęcie :P . Chociaż takiego Kubiaka to ja bym na wszystkie strony pilnowała :) DODAWAJCIE SZYBKO KOLEJNY !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Laura jest po prostu zazdrosna o Miśka :D Ale myślę, że trochę przesadza, on tylko zauważył, że ta tenisistka jest ładna. To jeszcze nie jest zdrada :P A Antosia i Zbyszek, no cóż, ich chyba coraz bardziej do siebie ciągnie :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham<3 Tylko błagam wstawcie szybko nowy :D Bo już czekmy i czekamy (więc się zmobilizowałam żeby napisać ten komentarz)
    Pozdrawiam z trójmiasta i zapraszam na bloga:
    http://victpryfighter.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!

    Zapraszam na rozdział http://siatkarskiezycie.blogspot.com/ :d

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy nastepny ile mozna czekac ??

    OdpowiedzUsuń