niedziela, 19 lutego 2012

Rozdział 12

Siedziałam sobie i oglądałam jakieś ciekawe, amerykańskie filmy kiedy zadzwonił do mnie Bartek i zakomunikował, że idziemy dziś na imprezę. W sumie to dobrze, bo nie miałam zamiaru przesiedzieć całego wieczoru w domu. Od razu zabrałam się za przygotowywanie swojej kreacji. Na ten wieczór wybrałam cekinową sukieneczkę, a do tego czarne szpilki. Włosy pofalowałam oraz zrobiłam wyrazisty makijaż. Marudzili, że nigdy mnie nie widzieli w takim? To teraz zobaczą ! Czekałam na przyjazd Bartka, kiedy do domu wpadła Laura.. Kiedy ją ujrzałam.. zaniemówiłam  Miała idealnie ułożone, czarne włosy. Na początku to myślałam, że to nie ona ale po chwili rzuciłam jej się na szyję i krzyknęłam '' JESTEŚ PIĘKNA''
- Zdążysz ? - zapytałam
- Ej jestem Łomacz tak ?! - Zaśmiała się i pobiegła do pokoju.
- Jedziesz z nami czy z Miśkiem?
- No to zastanawiaj się bo widzę, że Bartek już podjechał
- Kurwa czekaj ! Jadę z wami misiek będzie czekał na imprezie - Oznajmiła i wyleciała z pokoju .- Teraz szpilki tapeta i idziemy
- To może ja cię umaluję, co? Będzie szybciej.. - zapytałam
- Nie co ty - Oznajmiła i wbiegła do łazienki po chwili wyleciała z wytuszowanymi rzęsami i ostro podkreślonymi czarną kredką. Na sobie miała biały top, czarne dżinsy rurki a na nogach standardowo swoje wysokie czarne szpilki - I jak ?
- Bardzo ładnie, a teraz chodź bo mój królewicz się denerwuje..
- Królewicz - Zaśmiała się . Wzięła szybko torebkę swój jakże ukochany aparat no i sweter w kolorze czerni.
Chwilę później siedziałyśmy w samochodzie Bartka, który miał nas zawieźć na imprezę. Jaka była jego reakcja gdy nas zobaczył? Zrobił jedno wielkie WOW ! No dobra, dobra  Facet to facet.. wystarczy, że założy się krótką sukieneczkę to ten już głowę traci.. Po niespełna 10 minutach byliśmy na miejscu..
- Zakochani przodem - Powiedziała Laura chowając się za mnie.
- Wariatka..- pokręciłam głową i złapałam Bartka za rękę
- Zapraszam do środka.. - drzwi otworzył nam lekko wcięty Michał Ł - a pani fizjo to ma sukienki? Zawsze tylko w dresie.. - zaśmiał się
- Zobaczymy co będzie na treningu Michale..
- O nową koleżankę nam przyprowadziliście jestem Michał Łasko i jestem wolny - Wyszczerzył się do Laury.
- Michał to Laura.. - zaśmiałam się i weszłam do środka.. Panował tam rumor jakiego mało. Było pełno zawodników Jastrzębskiego wraz ze swoimi dziewczynami bądź żonami. Kilku z nich już lekko wciętych wiwijało na parkiecie, a całe reszta siedziała i zawzięcie o czymś dyskutowała. W tłumie zobaczyłam Zbyszka, który tulił się do jakiejś dziewczyny. Nie wiem dlaczego ale bardzo mnie to zaciekawiło. Postanowiłam poznać tę piękność, dla której szanowny wieśniak stracił głowę..
- Cześć wam.. - podeszłam do nich i za chwilę tego pożałowałam.. moim oczom ukazał się totalny plastik  Blond włosy..wypchane piersi i wielkie usta
- O siema Antek poznaj moją dziewczynę - Powiedział Zbyszek .
- Asia - Podała mi rękę blond piękność. No może nie piękność ale cóż.
- Antosia.. - podałam jej rękę..- jak się bawicie? - zapytałam.. no co? Chciałam być miła
- A bardzo dobrze - Uśmiechnęła się - Ładna sukienka gdzie ją kupiłaś ?
- Dziękuję..a to już moja słodka tajemnica.. - zrobiłam złośliwą minę i odeszłam.. no co? Ta dziewczynka działa mi na nerwy..
- Zapoznałaś się z potworą Zbyszka ? - Zapytał Bartek kładąc mi ręce na biodrach.
- Tak.. powiem ci szczerze, że bardzo ładna dziewczyna.. - zaśmiałam się
- A tam laska na jedną noc - Machnął ręką . - Ty zobacz Mati zarywa do Laury - Zaśmiał się widząc rozmawiającą dziewczynę z młodym .
- A czy ty wszystko musisz sprowadzać do jednego? Poprostu sobie rozmawiają.. - machnęłam ręką- idę poderwać Nemera- cmoknęłam go w policzek i odeszłam
- O jak ty pięknie wyglądasz - Zachwycił się Ashlei .
- Dziękuję ci bardzo.. a ty co tak sam? - zapytałam
- Jak to sam zobacz ile ludzi dookoła - Zaśmiał się.
- Oj nie o to mi chodziło .. - machnęłam ręką
- Wiesz jak się ma dziewczynę Włoszkę to tak wychodzi, że nie może przyjeżdżać na każdą imprezę - Powiedział i wziął do ręki swój kieliszek .
- Aaaa to dlatego.. dobra sory, że w ogóle zapytałam.. przeciez to nie moja sprawa.. - powiedziałam i zaczęłam wzrokiem szukać Bartka
- Przestań nie gniewam się Bartek stoi tam i chcę się wyrwać od plasika Zbyszka - Powiedział i pokazał na tą całą Asię która zarywała do Bartka.
- No kurwa  Sory Ashlei ale chyba muszę interweniować.. - wściekła podeszłam do Laury .. - czy ty widzisz co ten plastik robi? - wskazałam palcem na Aśkę uwieszoną na Bartku
- O nie no przegięła - Wkurzyła się - Widziałaś Michała nigdzie go nie mogę znaleźć a chłopacy mówią, że jeszcze był tu przed chwilą - Oj Laura jest wkurwiona i to na maksa.
- Ty mi tu o Michale , a ta menda mi chłopaka podrywa- pokazałam na dziewczynę całującą Bartka
- Coś czuję, że Michał jest z podobną szmatą mam pomysł idziemy na scenę - Wyszczerzyła się.
- Co ?! - zapytałam zdezorientowana
- Pamiętasz piosenkę Grubsona Asia ? - Wyszczerzyła się jeszcze bardziej .
- Nie żartuj, że chcesz to zrobić  - zaśmiałam się
- A czemu nie dis na Asie no dawaj ! Tak jak upokorzyłyśmy tą Mariolę - Przypomniała i po drodze wypiła jedną setkę.
- Dobra.. to czekaj trzeba to jakoś zapowiedzieć.. - powiedziałam kiedy weszłyśmy na scenę.. - Halo.. posłuchajcie nas ! - powiedziałam- mamy małą niespodziankę dla wszystkich tutaj obecnych, a szczególnie dla jednej osoby.. - powiedziałam i się zaczęło
- Tak jest, dla Ciebie koleżanko Asiu. Asia, nasza przyjaciółka jak chuj. Tak jest, słuchaj Asiu.  - Zaczęła Laura .
- Jesteś kurewsko chuda, chuda, smakuje już lepiej wóda, wóda. Po za tym jesteś też brudna, brudna, głęboka i ciemna jak studnia, studnia.- zaśpiewałam
- Asiu nie obchodzą mnie twoje żale, bo nie masz cycków wcale. Z tyłu deska, z przodu deska, Asia weź lepiej possij mi orzeszka. Masz ryj jak po walce Ali, gdy chłopcy Cie zobaczyli to płakali. Nie wytrzymali, od razu Ci z liścia przyjebali, dlatego teraz wyglądasz jak męska faja, jak twój pies (cmok, cmok) Maja. Wyliż mi Asiu jaja. Wkręcasz się do każdej ekipy jak ty kurwa kobieto nawet nie masz cipy. Ej i wiesz o tym dobrze, że kiedy Cię widzę to jest mi niedobrze. U baby, baby, baby majtek z Ciebie na pewno nie zdejmę, nie zdejmę. Ej, jedynie możesz nupla mi zrobić on twoją twarz na pewno ozdobi, ozdobi. - Zaśpiewała to wszystko Laura i oddała mi mikrofon.
- Jesteś kurewsko chuda, chuda, smakuje już lepiej wóda, wóda. Po za tym jesteś też brudna, brudna, głęboka i ciemna jak studnia, studnia. Ej posłuchaj Asiu  - zaśpiewałam 
- Aha tak tak więc odjebaj się od nas jak najprędzej bo kurwa sorry więcej tapety nie ma w Castoramie ! - Zawołała Laura na koniec i przybiła mi piątkę .
- No więc dziękujemy wszystkim i.. co złego to nie my  - krzyknęłam i zeszłyśmy ze sceny
- Jesteśmy zajebiste - Śmiała się Laura .
Pierwszy w naszą stronę podbiegł Zbyszek z miną zabójcy..i o dziwo do Laury nie miał pretensji tylko jak zwykle za wszystko oberwało się mi..
- Co ty wyprawiasz? - krzyknął
- Bawię się? - zapytałam
- Co ona Ci kurwa zrobiła ? - Krzyknął Zbyszek .
- Przelizała się z Bartkiem jak nie widziałeś ! - Krzyknęła Laura.
- Dobra słuchaj .. jesteś totalnym idiotą umawiając się z taką pustą lalą.. nie mam nic do twojego życia, ale tego co robi z moim życiem nie zostawie..
- Zabije szmatę ! - Wydarł się i pobiegł to plastika.
- Szmata ty patrz przejrzał na oczy - Zaśmiała się Laura.
- Dobra teraz to mnie czeka jeszcze jedna rozmowa..
Laura..
Antek poleciał do Bartka a ja zostałam sama. Nie no zirytowałam się nigdzie nie widzę Kubiaka a to mieszkanie aż takie duże nie jest ! . Wkurwiona usiadłam na kanapie i zaczęłam sączyć drinka którego mi podał Łasko. Myślałam, wsłuchiwałam się w muzykę dopóki przy mnie nie usiadł ten idiota którego znaleźć nie mogłam.
- Gdzie ty kurwa byłeś ? - Zapytałam a on podskoczył przestraszony . Oho nie poznał mnie no to już ma minusa.
- Boże słoneczko jak ty pięknie wyglądasz  Cały wieczór chodzę.. szukam cię.. dzwonię do ciebie , a ty taki psikus..
- Aha ta jasne bo na pewno nie widziałeś i nie słyszałeś mnie jak cisnęłam na tym miejscu wyznaczonym na scenę tą laskę Bartmana - Kurna zirytowałam się .
- No własnie Antka słyszałem, ale zastanawiałem się co za nową koleżankę ma..
- Pff - Prychnęłam i wypiłam resztę drinka .
- Ojejku no bo nie miałem co na siebie założyć to wybór padł na tę.. - zaśmiał się i przysiadł obok mnie
- I dobry wybór już się bałam, że tą w kolorze sraczkowatym założysz - Powiedziałam i spojrzałam na swoje zrobione paznokcie. No podobają mi się to się nazywa drogie panie manicure Francuzki .
Michał już miał odpowiedzieć ale mój telefon się rozdzwonił. Wyjęłam go z kieszeni z spodni i z przerażeniem spojrzałam na wyświetlacz. Boże dlaczego akurat on musi dzwonić? Ja pierdziele zapomniałam, że próba dzisiaj jest zapomniałam ! .

- Michał zrobisz coś dla mnie ? - Powiedziałam spanikowana patrząc się na telefon który wibrował.
- Co jest? - zapytał
- Odbierz i powiedz, że zostawiłam u Ciebie telefon i gdzieś pojechałam coś załatwić błagam - Nie no jestem przerażona. Ten chłopak jest nie obliczalny nie wiem co mi zrobi za to, że mnie dzisiaj nie ma .
- Halo? - powiedział- sory, ale Laura się kąpie nie może podejść do telefonu- powiedział za co zmroziłam go spojrzeniem- jestem jej chłopakiem..nie chwaliła się? a no to zapomniała pewnie.. niestety ale muszę już kończyć bo moja myszka mnie woła.. cześć ..
- Wielkie dzięki - Odpowiedziałam z ulgą - Tylko miałeś powiedzieć, że wyjechałam !
- Uwierz mi.. już nie zadzwoni - przytulił mnie
- Oby to taki idiota, że szok ale kurde nie źle tańczy - Westchnęłam i schowałam telefon - Kolor się podoba ?
- Od dziś będziesz moją czarnulką..- zaśmiał się
- Nie na długo nie ciesz się - Pokazałam mu język - Czekaj czyli mam rozumieć, że jako blondi Ci się nie podobałam ?
- Przecież tego nie powiedziałem, tak? Chodzi o to, że ty zawsze będziesz mi się podobać.. - cmoknął mnie w usta
- Jaki z Ciebie wazeliniarz Kubiak - Przewróciłam oczami - Wiesz co dopiero odkryłam ? Że ty niedługo jedziesz na zgrupowanie do Spały a potem na PŚ do Japonii - Ja to mam zapłon no serio.
- Nooo.. ale cóż.. poderwę sobię jakąś faneczkę..- zaśmiał się- a nie.. zapomniałem, że będę pilnowany..
- Jak Ja Ci dam faneczkę ! Kurna Japonkę najlepiej do łóżka zaciągnij - Strzeliłam focha. Ja to czekam na oskara serio ma się ten talent.
- Oj no dobra..- uniósł ręcę w geście poddania- Antosia mnie przypilnuje jakbym stracił kontrolę
- Jak kurwa Antosia ?! - Wytrzeszczyłam oczy. Ej ja o czymś nie wiem ?
- No Antosia jedzie jako nasz fizjoterapeuta.. nie wiesz? - zapytał, a mi gały wyszły na wierzch - jakiś tydzień temu dostała propozycję od PZPS-u ..
- Dobrze wiedzieć no świetnie - przetarłam dłonią twarz - Idę na dwór musi do mnie dotrzeć co powiedziałeś - Oznajmiłam i wyszłam na balkon Łaska . Jak kurna oni mogą mnie zostawić ?! I jeszcze Antek mi nic nie powiedział no ale jak ?!
_______________________________
Cześć wam ! Pozdrawiam wszystkich polaków ! Odwaliło mi bo wypiłam za dużo coli. Mam nadzieję, że rozdział się podoba : P . Czekamy na komentarzeeee ! Pozdrowienia MikaxD
___________________________
Siema tu Polska !! Tak, wiem.. twitter źle na mnie działa :) Pomijając jakiekolwiek ogłoszenia parafialne, przepraszamy tylko, że tak długo nas nie było.. spróbujemy się poprawić :p i oczywiście dziękujemy za liczne komentarze ! :) No więc hmm.. Dowidzenia ! Przyjaciele ! :) Bad_Cat

6 komentarzy:

  1. No to dziewczyny przytarły nosa tej Asi... jaki plastki... :/ odwaliły się nieźle ;p pozdrawiam i czekam na next :) Ines.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Asia to jakieś nieporozumienie :O Nie ogarniam takich lasek ;/ Czemu Antosia nie powiedziała Laurze, ze jedzie do Japonii? :O To takie dziwne, w końcu są przyjaciółkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałam pompe jak czytałam jak dziewczyny wrzucały na tą całą Asie. po prostu żyć i nie umierać dla takich chwil. ;dd
    zastanawia mnie czemu Antosia nie powiedziała Laurze o tym, że wyjeżdża z chłopakami..
    czekam na następny. ; ) pozdrawiam. ; ***

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdzial niech Laure tez wezma ze soba! czekam na nastepny mam nadzieje ze nie dlugo sie pojawi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże, u nas też by się przydało tak wjechać na jedną laskę *.*
    Dlaczego Antosia nie powiedziała Laurze o Japonii? Mam nadzieję, że nie będzie z tego jakiejś wielkiej awantury... ;)
    Czekam na następnyy ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rozdział ;*
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń